لیگ قهرمانان اروپا| دورتموند با شکست پاریس فینالیست شد؛ طلسم تیرک‌ها نفس امباپه و یارانش را گرفت

0:24 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ قهرمانان اروپا| دورتموند با شکست پاریس فینالیست شد؛ طلسم تیرک‌ها نفس امباپه و یارانش را گرفت
دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) بین ۲ تیم پاری‌سن ژرمن و دورتموند برگزار شد و دورتموند با پیروزی در این بازی به فینال رسیدند.

خبرگزاری میزان - دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته از ساعت ۲۲:۳۰ بین ۲ تیم دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در پارک دپرنس برگزار شد این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به پایان رسید. زنبور‌ها در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت ۲ بر صفر پیروز شدند و جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کردند.

دورتموند یک (۲) - (صفر) پاری‌سن ژرمن صفر

این دیدار از ابتدا متعادل پیش رفت و تا پایان نیمه نخست پاریس حملاتی را روی دروازه دورتموند شکل داد، اما کاری از پیش نبردند. با آغاز نیمه دوم ۲ تیم سعی بر باز کردن دروازه یکدیگر داشتند تا اینکه در نهایت در دقیقه ۵۰ متس هوملس روی پاس یولیان برانت گل اول دورتموند را به ثمر رساند.

این بازی در ادامه در دستان پاریس بود و هر لحظه روی دروازه دورتموند خطراتی را ایجاد کردند، اما دورتموند به کمک تیر دروازه نتیجه را حفظ کرد و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند تا دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و حسرت پاریس و امباپه ادامه یابد.

گل اول دورتموند

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دیگر دیدار دور برگشت در مرحله نیمه‌نهایی بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت تا سمت دیگر فینال تکمیل شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *